Lukáš & Josef Sirotný in my garden

Last weekend I had pleasure to invite Lukáš and Josef Sirotný in my garden. I have been lucky enough they stayed a while and gave me a lot of advices and helped me to style some of my trees. How some of the trees look after corrections I will post later. Unfortunately weather was terrible so I hope I will arrange better one during your next visit, my friends :)

Počas minulého víkendu som mal tu česť privítať v mojej záhradke Lukáša a Josefa Sirotných. Mal som to šťastie, že sa chvíľu zdržali. Dostal som veľa dobrých rád a pomohli mi s tvarovaním niekoľkých stromov. Ako stromy vyzerajú po úpravách zverejním neskôr, keď sa vonku umúdri počasie a bude sa dať fotiť. Dúfam, že sa mi na budúce podarí zabezpečiť lepšie počasie priatelia :)






No comments:

Post a Comment

Bonsai Winter Protection