Air layering Cornus mas


During Lucas and Josef Siroty visit in my garden we have been discussing Cornus mas from first picture. We agreed that one big part of trunk should be removed. Lucas recommended not to waste this part of tree I tried first time air layering. Since I have seen very interesting video from Graham Potter dedicated to this topic (see on end of post) I was trying to stick to his recommendations. 
Počas návštevy Sirotných sme chvíľu sedeli aj nad drienkou z prvého obrázku. Zhodli sme sa na tom, že časť stromu by mala byť odstránená. Lukáš navrhol tú časť stromu vzdušne potápať. Ak to nevyjde, tak sa nič nestane. Takže dnes som to skúsil po prvý krát. Inšpiroval som sa videom, ktoré pred časom zverejnil Graham Potter na svojom webe. Snažil som sa držať jeho postupu. 

2 comments:

  1. ... no ako dopadlo potapenie toho konara? kedy si potapanie ukoncil? zaujima ma to, lebo teraz tiez potapam burgera a som zvedava na vysledok... pa

    ReplyDelete
  2. http://belanmaros.blogspot.com/2011/07/cornus-mas-no1.html

    ReplyDelete

Bonsai Winter Protection