My tools I.

During this spring I was digging trees with foldable shovel/pick tool. One of my friends found and bought it for me last year in Army shop somewhere. As far as I know its German army origin, from sixties. I was very happy with it. Its light, heavy duty, resistant to rust, multi purpose. For most of trees I used only foldable saw, pruners and this perfect German product.

Počas tejto jari som väčšinu stromov kopal touto skladacou lopatkou/krompáčom. Je to pravdepodobne nemecká vojenská lopata zo 60-tych rokov. Zohnal mi ju dobrý kamoš takmer náhodou z Armyshopu pri Zlatých Moravciach. Bol som s ňou veľmi spokojný. Je relatívne ľahká, veľa toho znesie, nehrdzavie. Pri väčšine stromov som použil len skladaciu pílku, záhradnícke nožnice a tento perfektný nemecký produkt :)




No comments:

Post a Comment

Bonsai Winter Protection